.:Ett stort frågetecken

Ja under de senaste två veckorna är det mycket som har hänt i mitt liv känner jag just nu.. mitt hjärta är krossat i tusen bitar.. Det hela började förr förra helgen då min sambo gjorde slut med mig. Han hade bestämt sig och ville inte längre vara tillsammans med mig, allt är en lång historia men nu bor jag hemma i Bhamra med mina päron igen vilket inte gör mig något alls, för jag trivs med dem och här på landet..
Det som gör mest ont i mitt hjärta är alla lögner som en viss person hela tiden kör med, han spelar som ett spel som för mig är helt obegripligt att man som människa kan såra någon som man älskar och levt med i nästan 6 år kan jag inte riktigt få in i mitt lilla huvud! De är jobbigt just nu och kommer vara ett tag då jag ska agera flyttfirma, jag menar har ju inte bara en sak i den lägenheten utan hela mitt liv är där så de är tungt... De som också är tungt är att myttomanen själv fortsätter att mytta och inte inse att han faktiskt sårar mig..jag menar huuuuuuur känslokall kan man bli?! vet att de är hans försvarssätt men snälla var lite med männsklig.. Finns så mycket jag skulle vilja veta SANNINGEN på men den sanningen kommer jag nog aldrig få veta, vet heller egentligen inte om jag vill veta allt han gjort mot mig! Trodde iaf inte att de som redan hänt en gång skulle få hända igen och krossa mitt hjärta ännu en gång på samma sätt, de här var droppen... han har skitit i det blåskåpet och satt sin sista potatis hos mig iaf! Åhhh jaa är grymt frustrerad, vill skrika och slå, ilska och stor stor STOR besvikelse är de som är i mitt hjätra! ja just nu hatar jag en människa som jag samtidigt älskar.. jag vill tro på det han säger men han har ljugit om så mycket och andra saker tidigare så de finns inget förtroende kvar, de är tråkigt och jättejobbigt!

Nog om det och den obegripligt omänskligt onda människan........

Till det roliga som händer i mitt liv just nu är det militära livet som jag lever, jag trivs riktigt bra tillsammans med mina vänner i min pluton, ni gör mina veckor så roliga och värdefulla med massor av skratt, kramar, allvar, fysiskt och psykiskt jobbiga saker som vi klarar tillsammans och massor med kärlek som ni ger mig, ni är underbara! och inte tal om min underbara familj och vänner här hemma som stöttar mig och ALLTID finns hos mig när jag behöver er och ni vet att jag finns alltid för er också!

Jag håller också på att köra lastbil för fulla muggar nu, de är riktigt roligt och funderar skarpt på att bli lastbils förare på fritiden eller ja att jobba som det sen efter muck, de kan bli bra pengar det :D för jag ska bli rik och resa en massor, ska resa land och rika runt! Som jag ser på framtiden nu när dagens situation ändrat sig skarpt så ska jag reeeeeeeeeeeeeeesa, kanske utbilda mig till något inom försvaret, söka polis högskolan och bara leva livet! :D allt löser sig alltid är mitt moto och jag vet att trotts att de är jävligt jobbigt nu kommer det blir BRA igen, de vet jag, hur de än slutar kommer de bli bra och jag kommer vara världens lyckligste Elin..
Så ett C kort från försvarsmakten tackar man ju inte nej till!
Och fyyyyy fan vad jag och Ström har kul i lastbilen, vi sitter och skrattar hela dagarna så man är helt slut på kvällen... han är så kul och sitter och härmar alla befäl, Anna Anka, Drottning Silvia och så är hon en 14 årig person som heter Jossan som är heeeeelt blåst i huvudet.. hahahah jag DÖÖÖÖÖR flera gånger varje dag av skratt, du är bara för roligt darly, men å andra sidan är jag sjukt lättroad :D

Dessutom har jag fått höra att jag ska gå högvakten i vinter.. de kommer bli kallt, men de kommer bli sjukt roligt, blev jätteglad när de sa att vi skulle gå, vi stabsassistenter, så mina vänner ni är mycket välkomna att fotografera mig när jag står där men dock inte tracka mig så jag börjar garva, okej!?!!!
Så de är lika bäst att inte säga när det är :P heheh

Kom hem från Halmstad ikväll, hemflugen med herkules, åkte till Kikkis och fick pizza sen var de idol som stod på schemat, och de var nice.. de var polen som åkte ut..gjorde inte mig så mycket eftersom att jag inte var så förtjust i henne om man så säger.. och dessutom så hade kikkis en kattunge, Madeleine hette hon, mamman heter Silvia så de är ju självklart :D sjuuukt söt, saknar min katt Neo massor när jag träffade den.. Min eller ja vår katt kanske de är bor ju kvar i lägenheten, jag vill ha Neo för han är bästa katten, mitt första djur som jag älskar och håller varmt och hjärtat men de fungerar inte riktigt att han bor här.. men vill!!!! men de löser sig.

Juste vi har även haft överrasknings fest för Ström i onsdags då bönan själv fyllde 20år. Så vi gjorde tårta åt henne och hade hattar och balonger och sjöng för henne.. riktigt lyckat så glad hon bidde :D och tårtat var riktigt gooood!

lite bilder :D








Jag och lilla kattungen MADELEINE ;D



nej sängen kallar dags att sova!
God natt och dröm sött <3 /E.


Kommentarer
Postat av: Monica

Men fy så tråkigt att höra Elin!! Verkligen.. Behöver du prata av dig så ring eller maila! Men det vet du :)

Hoppas allt blir bra snart o att du kan få vara lycklig snart igen.

Styrkekramar!!

2009-10-10 @ 10:38:17
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Kenny

Tänker på dig gummsilumsan, snart är jag hemma med, ¨måste ju säga att katten har ett jäkla höjdar namn alltså!! puss och kram älskareeeyy

2009-10-10 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0