.:Flyttfirma Elin

Ja dagen har trotts allt varit bra och jag kommer somna med ett leende på läpparna!

Har agerat flyttfirma som sagt, åkte till lägenheten och hämtade alla mina saker så nu må jag säga att det ekar där.. haha tomt är det iaf! De var rätt så jobbigt att hämta alla saker, kom att tänka på massa saker och "upptäckte" andra saker i lägenheten, ytterligare tecken om man säger så..
Bästa Carolina och Sebastian kom och hjälpte mig med alla saker, TACK ni är bäst.. körde ut allt till bershan, packade upp allt och försökte få någon ordning på alla saker!

Sen var de in till norrtälje igen för att äta middag med mina bästa Callolina och Fritzz.. Gott och enkelt lagat, kina mat på kina.. Tack och gott var det :D sällskapet var mycket trevligt det med, sen var de en sväng till Flygis för att inhandla gott och hyra film av en riktigt bitter människa, haha shit tror inte jag träffat någon så suuur människa på länge..sen ut till bhamra och kolla film och mysa så kom också Dajjan förbi.. efter filmerna och massa snack åkte jag in till norrtälje igen, till Basse, han hade killkväll så vi åkte dit och störde, men de var roligt fick mig några goda skratt, och en och annan nyhet att en viss person sätts tillsammans med en annan osv osv.. inte så roligt att höra men jag fattar inte, han har inte bara ljugit för mig, för hans vänner och för hans familj utan för andra som bara är bekanta, alltså man tjänar inget till de tycker jag...
MYTTOMAN är de enda jag säger..

jag har nu fattat ett beslut för vad jag tror och tänker och så är det, han har då satt sin sista potät hos mig, punkt!

Imorgon blir de till att iordningställa här i mitt fina rum, träffa Mickel ska jag också göra och sen blir de till att åka till Arlanda igen och vidare till Halmstad för en vecka till i det gröna och i min älskade lastbil :D
Nästa helg kanske jag inte heller kommer hem, kanske ska ner till Höör och hälsa på en lumparpolare men de får vi se inget bestämmt, de beror på om de blir utgång med plutonen, de är kort vecka nämligen, slutar och åker hem på torsdagen :D de det är nice!

Hoppas ni också somnat/somnat med ett leende på läpparna, för de ska jag göra.. God natt! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0