.:Looooooov

ja de är söndagkväll och jag är INTE på regementet Lv6 i Halmstad, de känns lite konstigt, brukar alltid vara där på söndagar och ligga där i min skööööna säng.. men inte idag.. för jag har looooov i en heeel vecka nu. de känns riktigt bra! Söndagen har varit skön, en vilo dag som söndagar ska vara.. har varit i norrtälje och handlat, har degat i soffan och kollat på repriser, och ätit goood middag.. senare på kvällen for jag till Mickel.. kollade film och spelade musik, de var fullt ös på trummorna för min del och han köra gitarr.. de var riktigt roligt!
Så nu är de dags att sova imorgon väntar en ny spännande ledig och sooooovmorgons dag!
God natt/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0