.:loooov, shopping och soooov morgon!

Hej Sofia N.!
 (Nu skriver jag till dig Sofia som att de är jag som pratar till dig, så skiiit i mina stavningar osv) :P

lovet har haft en riktigt bra start måste jag säga,  började med att leka med Sandy igår, vi åkte på impuls till Täby för att äta lite lunch och strosa i butiker, visst är jag inte så rik men någon kunde de ju finnas och jag och Frida ska ju faktiskt till Rebecca, Jonas och Neah på fredag så tänkte att jag skulle köpa med mig något till dem och de gjorde jag hittade riktigt fiiinfiiina saker! Det var en riktigt trevlig dag och att bara träffa Sandy var roligt!
Sen hem, middag och sen vidare till dig Sofia N. för kvällsmys med Madde, Elin och dig så klart Sofia! Måste säga att de var en riktigt trevlig kväll med glass, och massor med te.. gooooott!!

Idag tog jag mig en riktigt soooov morgon, och ringde det där samtalet som vi pratade om igår Sofia... :) de var gött med sovmorgon måste jag säga, sen in till Norrtälje för att leka med min kusin Emelie...
kollade in hennes och Suddens fiiinfiina lägenhet, man blir som lite sugen på att ha en egen lya, men det kommer en dag det med... Vi var sedan ner på staden, käkade lunch och kollade lite i affärer..
Sen hem för middag och lite glooo på internet.. nu väntar jag på att min kära vän Jonathan ska komma hit.. vi ska leka burken, kull och sen i slutet innan han åker hem dåå, dåå blir de fiskdam.. HAHAHA nej men skämt och sido!

Imorgon blir det sthlm för att träffa min syster :D ska bli myyys!
Dock missar jag nog Bonde Söker Fru imorn :( men får be min bästa pappa spela in det åt mig..

Förövrigt så ringde P. mig idag, han ville bara höra hur det var mig.. de kändes ganska så bra att prata med honom! Men är fortfarande besviken på honom.. men livet går vidare!

Nej du Sofia N. nu ska jag ta och bege mig, gick de bra att träna? ha en bra kväll min underbara vän! <3
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0