.:Bildbomb...


Idag har jag lek med min bästis, Carolina heter hon, de är en fin flicka de.. vi har druckit vatten och ätit knäckebröd, hon är alltid så generös och bjuder alltid på de bästa hon har hemma...
hehe nej skämtochsido, men faktiskt så åt vi det, men de var gott.. ;D och inte att glömma, te och kex. gott!
Vi har varit på promenad, pratat massor, bara haft en riktigt mysig och lugn dag, jag gillart!
Sen; Middag med familjen och brorsans nya brud, riktigt trevlig måste jag säga :D
Nu väntar efterrätten som jag gjort, Gino med G.. och sen blir de DAAAAANS all night long..! <3



Bilder från gårdagen.
















Fiiiinfiiina människor och bilder måste jag säga <3
Nu väntar dans!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0