.:bussresa

Sitter äntligen på bussen mot Borås och Anna. de känns gött..
Denna morgon har som vanligt varit mer än bra.. vaknade tillsammans med han, vilken underbar känsla. kan inte beskriva den känslan, har aldrig kännt så förr.. allt känns perfekt och jag gillart SKARPT.
Efter en mysfrukost gick jag till tunnelbanan och skulle förflytta mig till t-centralen, måste säga att de var tur att jag var ute i god tid för de var stopp.. och de blev förseningar, dock inte så länge men iaf.
Kom till centralen och köpte mig en warp som jag senare på denna bussfärd ska inmundiga.
Kommer landa kl16.05 i Borås, då Anna och Carson hämtar upp mig för en tripp till Systembolaget, här ska firas.. har inte träffat bruden sen i julas, så vi har massor att prata om och detta skall vi göra med ett varsitt glas champange i solen :D de kommer bli grymt!

Idag när jag kom till centralen kryllar de såklart av folk.. folk som stressar och är helt galna, de är det jag inte tycker om med sthlm att alla är så stressade.. en hel skolklass med barn i 8 års åldern kom och gick med tre fröknar, de var säkerligen ett 20 tal ungar, shit hur kan dem hålla reda på alla, de gick visserligen på led och höll varandra i handen (de var tider det, när man var liten, åkte på utflykt, gick på led, höll handen med bästa kompisen) men de var som ingen ordning på det hela, och dessutom massor med annat folk som sprang in mitt i ledet osv. imponerande iaf.

Sen när jag kom till min gate där min buss skulle avgå sitter de en tant, uggabugga så äcklig hon såg ut att vara och luktade inte direkt hallon. sitter med en toffs mitt på skallen, världens färggladaste kläder. pratar med sig själv. och så de bästa, plockar upp en kniv..(jag börjar undra vad hon egentligen ska göra med en kniv på centralen) och så tar hon fram en OST, en hushållsost och börjar skära skivor stora som jag vet inte vad och trycker in dem i munnen. de finns annorlunda människor må jag säga, att kolla på henne det var minst sagt roande. blev dock lite äcklad.

Kom på bussen till sist iaf. pressar bandit rock och upptäckte att dem hade trådlöst intranät så här på bussen, vilken LYX.


Min finfina MUCK-kam.. haha var ju inte det lättaste att bryta loss de där pinnarna men iaf.
idag är de 61 dagar kvar!

/E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0