.:Fullt-ös-medvetslööööös!

Skoja inte att jag gillar min säng skarpt, skulle kunna ligga i sängen hela dagarna... mys! men inte det, idag ska det tränas, tvättas, lagas, målas, färga, ta hand om mig själv och bästa av allt LUNCHA med brudarna som har dem grymma smeknamnen i Norrtälje och i kväll kommer han till mig, Loooovley, denna dag kan ju inte bli annat än bra, det vet jag!

Tänkte ta mig ut och cykla nu innan frukosten men då hade jag redan laddat tvättmaskinen och satt igång den och mamma har sagt till mig att de inte är bra att åka hemifrån när den är igång, och jag vet att de är en vanlig brandorsak med tanke på att de är elektrisitet och vatten tillsammans, kan sluta illa, så bäst att man är hemma och vaktar och tar träningspasset sen, efter de väntar en megagooood frukost!
Dagen är planerad in i minsta detalj, det gillas!

Förutom att min laptop är mongo så är allt riktigt kalas. har träningsverk idag, men det är gött, då känner man att man gjort något bra och att träningen igår gav något, dock är vädret mindre bra men de gör inget!
ha en bra dag
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0