.:fullt ös medvetslös....


Igår, redo för 50års fest, fotoansvarig!


Kusinrena från Stockholm var med :D

Barhäng i köket..

Brandmannen själv övar brandmannagreppet...

Massa dans kvällen lång...

Mamma fotar med min kamera...

Födelsedagsbarnet själv...

Gaaalen men bäst!

Vissa skulle visa motorn!

Kusinvitamin och hennes Sudd...

Jag och FavvizzzCarriZzzzz <3

De var bara några av alla bilder som togs igår... En riktigt lyckad fest, skrattade, dansade och pratade massor!
Heeeelkul! Fick även höra att jag alltid hörs mest, hahah tror jag har odiagnosiserad adhd eller nått.. mormor kallade mig sprattelgubbe och Tompa undrade var all min energi kom ifrån, men kan ha ett svar på det med.. jag har inte rört mig mycket alls på en hel vecka för att jag inte kunnat, så gav allt denna kvällen...
 Ikväll blir det middag hos en annan kusin som fyller 25år. sen vankas det förfekke med mina brudar och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, de är hemvändar helg och utgång lockar.. jag och Carran är Taggade..men det blir lungt, äter fortfarande medicin!
Men ha en Glad Påsk alla! /E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0