.:Rosa moln

Ännu en dag av lovet har börjat, och den har börjat mer än UNDERBART...finns inget bättre än att vakna upp tillsammans med en så speceill preson som du! De är en känsla som inte går att beskriva, de är som att man svävar på rosa moln, som att de inte är på riktigt. måste nypa mig i armen för att veta att de är sant, han är här och han är med mig, fantastiskt..
läste hans kompis blogg där han skrivit som frukter och beskrivit honom; H. - Kivi Luden som en nallebjörn på utsidan, på insidan är han godheten personifierad. :D kan de bli bättre förklarat?! neej tror inte det.

Idag ska jag dejta Sandy, vi ska äta Holländskt marssipanbröd. mmm som jag gillar det! Prata massor med strunt och ha de gott hemma hos henne.. ska snart klä mig och fara iväg. men av någon anledning drar jag alltid ut på tiden och kommer några minuter försent, i det militära håller jag alltid tiden, men när jag är hemma är jag rent utsagt värdelös.. helt galet så dålig jag är på att passa tider hemma.
Som igår när jag skulle träffa tjejerna på stan, slog jag vad med mig själv att "jaa jag kommer ju som vanligt komma sist", men kors i taket, systrarna Brand tog priser denna gång.. gott tänkte ja, men ändå inte oväntat, de är ju lite sega dem med. hehe men de gör inget, man blir som man umgås och man måste ju få smaka på sin egna medicin ibland!

För övrigt kommer jag inte träffa min mamma och pappa på hela TRE veckor nu.. jag åker ner till Anna Ström i Borås imorgonbitti och sen till Halmstad på söndag, kommer hem valborgshelgen men då är dom ute och reser och kommer hem på måndagen.. söndagen innan dem kommer hem far jag tillbaka till Halmstad och iväg på övning i två veckor... efter den övningen hoppas jag på att träffa dem! TUR att telefon finns, hur ska jag annars klara mig?!

Nej nu blir de till att göra sig klar för att besöka fröken Lantz.
ha de gott /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0