.:kennys dag

jajjemensan igår var det kennys kalas, födelsedagskalas och hej dåkalas. det sistnämnda gillar jag inte alls. tycker att de är riktigt jobbigt att hon åker till alperna för ännu en säsong, denna gång känns mest jobbig. vi har umgåtts så mycket så det kommer bli ett ännu större hål denna gången. vem ska jag nu göra knäppa saker med, simma tillsammans och massa annat skoj vi gjort. TUR att du kommer hem snart igen! önskar jag kan hälsa på dig, men man ska aldrig säga aldrig, kanske kommer och säger hej! ;P

jaa kalaset var riktigt roligt och de var en heeeel lyckad kväll, mina bästa babes, henrik markus och massa andra människor. det gillas! bilderna får berätta:



















en riktigt GRYM kväll.. kenny, du kommer vara SAKNAD och lämna ett stort hål efter dig!
/E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig & Henrik spettan! :) och Madde var såååå snygg igår :D

2010-12-05 @ 20:06:45
Postat av: Joss

ja alltså, din blogg gillar inte mig, men det var jag som skrev kommentaren ovan... ;)

2010-12-05 @ 20:08:42
Postat av: Kenny

Sjukt rolig kväll!!! Så himla kul att du kunde vara med och att alla kom!



Naaw tack Jossan!

2010-12-05 @ 20:23:39
URL: http://mfire.blogg.se/
Postat av: Jossan igen....

Tack förresten för den fina bilden på mig, herregud så mkt du måste tycka om mig, haha. Nåja, jag bjuder på den, även solen måste få ha sina fläckar :D

2010-12-05 @ 20:28:06
Postat av: elle

sorry jossan. tänkte på madde att hon såg så kul ut :P men du är finast ändå! <3

2010-12-05 @ 22:18:44
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0