.:2010

var det 2010 nu också, det nya året har börjat kalasbra!
Nyår firade jag tillsammans med mina bästa vänner, det var trerättersmiddag och grejjer, dukat med massa stjärnor på bordet som senare på kvälle var öööööööverALLT! men de hör som till, det var partyhattar och massa skratt. Jag gillar det skarpt, maten var riktigt god.
Senare på kvällen kom även bröderna Sjöberg på besök.. hahaha fick ont i magen för att jag skrattade så mycket åt dem, roligare får man ju leta efter, vid tolvslaget stod vi ute och kollade på de fina fyrverkerierna (jag var dock lite bitter, vi hade inga egna så jag fick kolla på alla andras så var så långt bort menmen de fick som duga) i alla fall, alla drack skumpa UTOM Sjöberg, de drack lakritsshot i petflaska, de säger ju sig själv... hahaha
Vi spelade Twister och försökte oss på att sjunga lite fina snappsvisor, de gick ju sådär måste jag säga. Anna skulle lära oss några nya, men tappade hela tiden texten så de gick ju som de gick det med.. :D
Nyår var riktigt skojj!

Min kära lumparpolare Carlsson har ju varit i här i Norrland hos mig och hälsat på, hela vägen från Skåneland! :D
Riktigt roligt att han varit här tycker jag.. vad har vi gjort då..vi har firat nyår, pangat lite med vapen, åkt snorrejsel i värsta backen och Carlsson körde rätt ner i becken.. heheh.. :D, sovit, kollat alla 6 Johan Falk filmerna-riktigt bra måste jag säga, vi har kollat på andra filmer, umgåts med mina vänner och så har vi kittlat sönder varandra.. hahahaaa

Igår var de DANS på Ydays.. de var Zlips som spelade, massor med bra låtar och de var massor med bra dansfolk där.. så de var en riktigt riktigt bra kväll, om man bortser från mannen som tuppade av mitt på golvet, vet inte riktigt vad som hände, något med hjärtat, de körde HLR och sen när ambulansen kom fick de igång honom, senare under kvällen fick vi höra från sjukhuset att han läget var under kontroll.. så de var tur det!
Fick träffa Rebecca, Jonas och Neah igår också.. de är så fantastiska människor, tycker om dem mycket och tycker de är synd att man inte hinner ses oftare!! men men så är det ibland.

Imorgon fyller jag år och ska ha kalas.. :D så idag ska jag planera lite sen ska jag städa och tvätta också!
Ha en kalasdag, här kommer bilder från nyår! (det blir dock bara några.. lyckades ta totalt ca 500 bilder på nårsafton)



























Skulle vilja lägga upp sååååå många bilder, men de orkar jag inte och hinner inte har massor att göra!
Det var allt för denna gång /E.


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag säger grattis redan nu :) Hoppas du får en fin dag imorgon!!

Kramar!!

2010-01-04 @ 21:42:13
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0