.:Skoter

Ja idag har jag varit barnvakt åt underbara Molly dagen lång, de började med att hon väckte mig kl8... då var de Disney kanalen som gällde, massa mys och sen var de frukost.. Sen ut i backen för pulkarace. roligt var det.. hahah och jag gjorde till och med vinterns första snöängel, så fin så.
Till lunch hade Molly önskan och nudlar och de fixade mästerkocken själv, så svårt att fixa, men de tog ett tag innan jag fattade att spisen var barnsäker.. haha
Efter de målade vi massor och kollade på julkalenders alla avsnitt..
Vid 14,50 tiden begav vi oss tii Dagis för att hämta Liam.. hem skulle vi och de hade en snowracer (eller skoter som Liam säger att de faktiskt heter) där så den skulle med och de började så fort vi kom innan för dörren på dagis om vem som skulle åka osv. men de var inget snack om vem som skulle dra utan de tog förgivet att jag skulle göra de.. haha
Liam påstod att mamma Nagu hade sagt att jag skulle dra hen hela vägen hem, hahah troligt att hon sagt de, så var de ju inte men så bidde det.
Vi stannade även vid pulkabacken på vägen hem så de skulle få åka tillsammans men bara EN gång var kravet från mig och de nappade..
Vi gick upp i backen och jag släppte ner dem, rätt i ett gupp och shiiit var dem flög och OJ vad jag skrattade åt dem, taskigt men de såg så kul ut och Molly flög av.. och Liam var as nöjd för han satt kvar.
Hemma var de barnprogram och sen middag och då höll jag på dö igen när Liam skulle tända ett ljus med tändstickorna.. hahah kan inte riktigt förklara men först lyckades han tända en man tappade den på bordet och den brann men han bara kollade på den och Molly sa "de brinner på bordet"... Säger bara att de var tur att pappa David var hemma för jag skrattade så att jag var tvungen att gå ut ur köket. Sen när han skulle tända igen då, då såg det otroligt roligt ut när han försökte få eld på stickan, han hade den åt fel håll och allt, och sen när han tände ljuset förstod han inte att man måste hålla i stickan nej han la den på ljuset bara...4år och SÅÅÅ SÖT.. sötaste ungen ever! Kul var de, vet inte om han förstod att jag skrattade åt honom?!
Sen for jag hem, rå slaggade på bussen, trött efter dagens äventyr.. inte lätt att hålla reda på två vildingar samtidigt inte.. ;P
Nu här hemma har jag fixat massa med bra saker som jag nu äntligen fått gjort, de känns bra!
Dock fungerar inte en internetsida som jag vill.. men ska testa imorn igen.


Men hittade detta på www.dajjjan.blogg.se och tänkte att jag tattar de av henne så ska vi se hur mitt 2009 har sätt ut.. :D


1. Gjorde du något helt nytt för i år? Ryckte in i det militära
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? Skoja inte, det har jag!
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nej
4. Fick någon/några av dina vänner barn? Faktiskt
5. Gifte sig några av dina vänner? Ingen nära

6. Gjorde du någon tatuering?
Nej inte de, men jag vill!
7. Besökte du något nytt land? Ja
8. Var 2009 ett bra år? Heltklart, de var det!
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja!
10. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping skulle jag tro.
11. Vem har förstått dig bäst under året? Sofia Nilsson
12. Vem har älskat dig i alla väder? Mamma, pappa och mina vänner!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massor med saker!
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Trott mer på mig själv..
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Gått på alla lögner..Brännt pengar.

16. Blev du besviken? JA, MYCKET!!!
17. Vad var ditt favoritplagg? Heltklart Leggnings
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Ja!!!
19. Har du campat i år? Ja, på ÖLAND och de var NICE, mer än nice!!
20. Önskade du dig något som du inte fick? Ja men de är väl som alltid ;)
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med mina underbara vänner och familjen!
22. Favoritlåt för året? Massor!!!
23. Tappade du kontakten med någon? Det tror jag inte.
24. Ändrade du klädstil under året? Vettefan, tror ej de?
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Det vet man aldrig...

26. Vilket är årets hysteri? Anna Anka
27. Köpte du något du verkligen ville ha? Ja, flera klockor!
28. Har du insett något om dig själv? Väldigt, väldigt mycket måste jag säga!
29. Umgicks du mycket med din familj? Alltid!
30. Saknade du någon? Ja, för mycket!

Nej ska rensa massa med papper nu och sen då ska jag plocka med alla kläder i mitt rum och sen ska jag lägga mig och läsa vad alla mina underbara vänner har skrivit i min Alla mina Vänner bok.. spännande!
Imorgon väntar en suupermysig dag/kväll! /E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tattare där ;) men idag ses vi o jag älskart! :D Puss

2010-01-08 @ 11:05:39
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0