.:ett hejdundrans KALAS

Ja det kan man lätt säga, om ca två timmar ska jag vara på kalas, men har jag inte några kläder att ha på mig, men de löser väl sig... presenten är inte inslagen och smik och hår är ej klart men jag hinner de är lungt, är alltid snabb och kommer till kalaset nästan i tid :D

Jaa gårdagen var som sagt riktigt vass.. började med att de var permision kl 14.. wiiii äntligen fick jag sätta mig på bussen till flyget och sen få åka hem till arlanda utan något haveri..
åkte ehm en snabb sväng och bytat kläder sen var de daaans för fulla muggar, riktigt roligt att dansa igen!
Sen var de sthlm och Henrik som gällde... suupermysig kväll helt enkelt... riktigt vass var den!

Idag har jag fikat med Sofia och Tove, riktigt mysigt!! Måste göra det oftare eller iaf snart igen tycker jag..ni är så mysigt och bra, tycker om er mycket!

Nu borde jag som sagt vara klar för kalas... men snart är jag när jag bytat kläder tuusen gånger om..
ha en vass kväll..
de ska jag ha <3 /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0