.:Kärlek

Denna helg har varit mer än bra! Har inte gjort något ansträngande alls..
Fredagen började med good mat och mys, helt slut i kropp och fötter..
På Lördagen begav jag mig in till Norrtälje för att införskaffa presenten till Luran och lyckades hitta den :D över lycklig... hoppas hon blir nöjd men de tror jag för jag har läst att hon önskar sig detta!!
Träffade på Sofia och Madeleine också, de skulle fika så jag hakade på... mumma så gott och alltid lika trevligt, pratade massa med strunt och bara hade det gött.. Sjukt mätt i magen efter scones och chokladboll, + en massa te drickande rullade jag hem igen till Bhamra, till mammsen och pappsen för ännu en utmärkt middag med toastskagen och kött och potatis, som jag älskar det.. de är som att bo på hotell på helgerna, maten är mer än utmärka och mamma och pappa är BÄST!

Lördags kvällen ägnade jag tillsammans med en mycket speciell person.. en person som gör mig GLAD, blir varm och fjärilarna i magen har disco så fort jag kommer nära honom, de är kärlek!!
Kan inte förklara med ord hur mycket jag tycker om dig... de är sjukt, tänker på dig hela tiden, dig, dig, dig.. SAKNAR dig redan men snart ses vi igen, tur det!!

Nej nu ska jag packa för snart går resan ner till halmstad igen..
En vecka till med exercis inför högvakten, men slutar på torsdagen och får en lite längre helg om jag nu inte
måste fara tillbaka på lördag igen vill säga.. men de visar sig och löser sig alltid!
De är läskigt så fort veckorna går och helgerna ska vi inte prata om.. snart är det helg igen, vilket innebär att de snart är högvakt på riktigt, ska stå där och frysa skiten ur mig.. men de ska bli en upplevelse det med, och efter de två veckorn där då, då är de LOOOOV som jag längtar. Jag tivs överbra i det militära men saknar mina vänner, vardags livet och allt annt här hemma nu.. Våren och Sommaren kan gärna få komma fort detta år, vill åka skidor men vill ännu mer har sol och värme!
Nej väskan kallar.. ha en bra söndag! <3 /E.

Kenny;
min lillkusin som jobbar nere i Frankrikes snöö land och åker snöbräda dagarna i ända.. SAKNAR DIG sweeet.. men du kommer la hem snart?!  <3

Kommentarer
Postat av: Kenny

Naaaw det är klart jag kommer hem sen:D Men hallå vad ar jag missat, vem saknar du och vem har du bråkat med.. Du jag måste till en uppdatering här?!!! puss och kram groggan <3

2010-02-02 @ 20:33:34
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0