.:Massa kärlek till Diana!

Ja idag har jag sagt hej då till bästa Dajjan...
Tråkigt att du ska lämna oss här hemma i Sverige och bege dig till Oslo.. men de är kul för dig, ha så jävla kul.. heheh skämt och sido :D
Tiden går fort och snart ses vi igen.. jag gör ju lumpen nu så vi hinner ju ändå inte ses allt för ofta.. men du kommer vara saknad det ska du veta!! Hoppas du får de kalas, vi kommer ju lätt höras och vi siktar på en skiiiiresa va?!

I alla fall.. vi var ned på staden och fikade, alltid lika och gott och mycket mycket trevligt med mina flickor!
Massa babbel och skratt.. sen var de lite shopping och så bytte jag en ring till en mindre storlek.. så nu sitter den fin fint på mitt fuckyoufinger ;P thihih
Handlade med mamma på Flygan, skulle ha krasse men de fanns ingen krasse, frågade dem där om de hade det, men de visste ju för tuusan inte ens var det var... inkompetenta jävlar.. :D Så får äta utan de, men de ska nog gå ner! Sitter nu och väntar på goood mat som pappa ska göra.. mumma! Sen kommer Henrik på besök, trevlans!!

Hoppas eran dag varit till belåtenhet.. och kvällen den blir mys! /E.

(Skulle lägga upp en bild också men de gick åt skogen får bli en annan gång!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh söt du är bejbe! Glaaad jag blir :D du kan ju banga att åka hem till norrtan en helg och komma till oss istället, inte så långt ju ;) och nej, de är juu inte för alltid. Vi muckar ju typ samtigt..höhö! Skiiresa ska de minnsan bli det kan jag lova, fyfaan va roligt. Vi måste styra så att de blir av :) pyss

2010-01-09 @ 00:02:16
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0