.:Bröllop

Precis det ska jag gå på nu..eller snart, ska alldelessnart göra mig riktigt fin för kyrkan. solen skiner och jag och Kenny min kavalje, kommer vara snyggast på stället :P heheh kameran är med och det ska fotograferas!

För övrigt är nu min urinvägsinfektion ÖVEEEEEEEEEEEEER, åt min sista pencelintablett igår, gott..
Hoppas och håller tummarna för att de inte blir något mer på den fronten de närmsta åren.

Min helg har iaf börjat kalas, har tillbringat heela fredagen tillsammans med Han, myyys till tusen. vi har solat, pluggat, läst tigningar, kollat på friidrott, lyssnat på musik, kramats, ätit mat, bakat, jaa vi har hunnit med massor...en sjukt fin människa de där! <3

Ikväll, efter bröllopet för jag ska bara till kyrkan och kolla. då blir de mys med mina flickor. :D jag gillart!
Imorgon ska jag tillbaka till Halmstad, en veckas REMI, sen hem sista gången nästa helg.... shiit de är bara 2,5 veckor tills MUCK, gaaaaaaaaaaah de är läskigt, mina krokodiltårar kommer nästan nu :(
HATAR att säga hej då och lämna så fina människor, så dessa veckor som är kvar ska jag ta VÄL vara på!

hare kanin /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0