.:

Mmmm fortfarande gör de ont i min kropp för denna jävla inflammation, trodde de skulle vara slut på smärta, men icke sa nicke, imorse när jag vaknade gjorde de aj aj ont... men ligger jag stilla och vilar så är de bra men så fort man är i rörelse gör de ont.. sen kan jag inte riktigt äta på morgonen heller, mår illa och får inte alls i mig mycket...jobbigt jag som älskar all god mat och speciellt frukosten här hemma på helgern.. men men! nästa helg är lång helg då ska de ätas.. ;D

Idag har jag iaf änsålänge hunnit kollat på en film, och inte vilken film som helst, utan en VHS hemma gjort, från min mammas 40års fest, riktigt roligt att titta på.. vilken jävla röjfest, senare mot kvällen när folket fått i sig lite alkohol börjas de dansas till smurfarna, de smälls ballonger och de rent ut sagt kastar runt varandra när de dansar.. hahah riktigt roligt att se, inte undra på att man tyckte de var kul på "vuxenfesterna" när man var yngre, de här var 1997, jag hade page, eller "'Robynfrisyr" som de så fint hette, emelie, carran, jenni och syrran hade det, haha snygga var vi. 1997 var orange inte också, snyggt?! Naaaaat.. hahahaa eddie och kristoffer pratade med de barnsligaste rösterna och hade inte alls gått i målbrottet, hahah roligt att höra! Ser fram emot mosters 50års fest på torsdag, gillar sådana tillställningar när hela släkten deltar!
Sen somnade jag och sooov, riktigt skönt, förutom att jag drömde mardrömmar :( mindre kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen snart! men först svara på de långa mailet jag fått av min älskade och BÄSTA Tina som befinner sig på Bali...säger bara Ståååå den du ÄR! :D
ha en vass dah /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0