.:helgen är över

Ännu en helg här hemma börjar gå mot sitt slut, nedräkningen till MUCK har börjat och de är bara 15 veckor kvar i det gröna, det är mycket blandade känslor inblandat i det, samtidigt som det kommer vara underbart att ha klarat av 11 månader i försvarsmakten samtidigt som de kommer vara sjukt ledsamt att säga hej då till mina vänner som jag träffat under tiden i lumpen... man har blivit som en familj och den gemenskapen som man får i lumpen kan man nog inte få någon annan stans, den är otrolig... men de tar vi då, nu ska jag njuta av tiden som är kvar tillsammans med mina lumparvänner och alla övningar vi ska på.. de är ju underbart, våren är här och vi är ute hela dagarna, riktigt gött! Denna vecka som kommar ska tillbringas i skogen, får sova i barack, tur det.. och sen ska vi skjuta massor! :D de kommer nog bli roligt, så länge vi slipper skidorna på så.. hahah

Nå, denna helg har varit kalas, dock har den rullat på allt för fort men det är som vanligt, de gör den alltid så.
Fick ju åka hem redan i onsdags så jag ska inte klaga, jag har träffat familjen, vänner, kusiner, han med stort H, jaa jag har haft det grymt i helgen!
Igår höll dessutom jag och Micke danskurs, eller ja de var mer Micke som höll i den och jag hjälpte till, tycker att vi fixade det riktigt bra faktiskt.. roligt var de, vi dansade för alla också, och vi fick massor med beröm, riktigt roligt!

Jaa kan inte säga annat än att allt bara känns kalas! (flygresan ner till Halmstad är ju inte så rolig men men allt positiva just nu överväger ändå det!)
Ha en bra vecka nu ska jag packa... /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0