.:roligt var de...

Min bästa mamma hämtade mig oå Arlanda.. påvägen hem berättade hon de roligaste för mig, hon hade pratat med henns syster, min moster och hon hade berättat att min minsta kusin Robin 15 år hade ringt hem till henne och sagt att han skulle tvätta, han frågade hur maskinen fungerade och moster svarade... allt gick kalas, sen ringer han igen och säger att tvätten är klar, då säger moster att han ska hänga tvätten, men NEJ de skulle han minnsan inte göra, han skulle lägga ut den på golvet för "om man hänger tvätten så hänger man ur den".. hahah han hade minnsan hört det och så var det, men moster sa de att då förstör du ju golvet om du ska lägga ut blöt tvätt över hela golvet...så häng det på elementet istället då, och de hade han gjort..
Hahahaaa vad roligt de var, har då aldrig hört något liknande! :D

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0