.:Jag vill inte

Neeej jag vill inte åka tillbaka till Halmstad idag, de tar verkligen emot.. de är STRÅLANDE SOL ute, de känns att våren är här och sommaren är på väg.. de är underbart. Helgen har varit grym och den har tammetusan inte kunnat bli mycket bättre.. ohhh så jag vill vara hemma och ha de gott i solen med dig, och med mina vänner!
Längtar verkligen till MUCK nu och de civila livet. endast 38 dagar kvar nu, underbart!

Ja kvällen igår, de var mer än grym.. riktigt rolig kväll.
Först grillning i Jossans Berså, hel mysigt, men tiden går riktigt fort när man har kul, nästa gång får vi ses på dagen så vi hinner med allt.. sen var de trädgården som väntade, första gången jag var där för denna sommar, roligt men de var mycker folk som jag aldrig sätt förr.. men himlans trevligt, mindre trevligt var toaletten som någon spytt på för de luktade inte gott eller vad säger du Jossan?! och Ida slida vatten skida....hahahaha
Sen for jag till Sthlm till H. kvällen/natten var grym!
Hela helgen har varit så jävla bra på alla sätt.. jag har myst med min familj, träffat Han och alla mina vänner (nästan alla) pratat i telefonen, shoppat, ätit god mat, druckit vin, myst, stekt i solen och tagit hand om mig själv, åkt bil med taket helt uppluckat, blivit brunbränd i solen.... UNDERBART!

Nu väntar tre veckor till med övning, de blir skåne i 1,5 vecka och sen mästocka i 1 vecka för krig.. men de ska nog gå vägen, som sagt det tar emot att fara dit men de ska bli kul, så länge vädret är fint så!

Nej Arlanda nästa men först middag, GRILLAT, yammie..




/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0