.:baka.tvätta.PLUGGA.träna

jaa gick upp kl 9 imorse och kastade ut min croissantdeg på bordet och började baka, man skulle kavla och smöra.vika och kavla igen. lägg över en duk i 10min och kvala och smöra igen. upprepa 3 gånger. så de tog sin lilla tid. de blev goda men man skulle gjort med lite vaniljsocker i så tror jag dem skulle bli ännu godare. åt en lång frukost med täna ljus och läste tidninge och cosmo noga.
nu sitter jag här. jag SKA plugga men det är massa annat som är så mycket roligare konstigt nog. typ att tvätta osv. men ska sätta min i mina böcker nu och trycka in allt i pallet! senare blir det träning. dubbelpass med skivstång och sen aerobic. får vi se hur det går. haha kommer säkert börja skratta då jag inte kan! mohahah..

pratade med en vän i telefonen. en vän som har sjukt många ordspråk på laget som hon flitigt använder. hahah alltid lika roligt oligt och jag lär mig alltid något nytt... dagens ordspråk "äpplet faller inte långt från päronträdet" andra som kommer då och då, katten går runt het gröt, kors i arslet sa kärringen och satt sig på lien. hon är ju för go hon Josephine!

nej nu blir det plugg för hela slanten.
/E.

Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha, det var " kors i arslet sa bonden och satte sig på lien". haha men du är ju för goo du med! :D hoppas det går bra ikväll! :D

2010-11-16 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0