.:Day 01 – Introduce yourself

jaa då börjar vi.

mitt namn är Elin Monica H. men även kallad, Elle, EllePelle, Groggster, Häggan, Pullan, Paressa osv.. jag är 22 jordsnurr, men inom kort fyller jag 23. gott. jag tycker om att fylla år!
jag bor tillsammans med mina paranteser, världens bästa föräldrar! på landet i ett hus. jag trivs som fisken i vattnet och har alltid gjort det, det enda som suger med landet ibland det är när man vill gå ut och ha kalas på krogen och så ska man ta sig hem, det löser sig alltid men de hade varit skönt att bo i stadens city då.

jag har två äldre syskon men dem bor inte hemma, dem har flytt fältet. tråkigt men skönt då hela övervåningen blir min egen. syster bor i stora staden sthlm och bror i n-town.
jag har inga djur, om man bortser från kvalser och dammråttor vill säga.
jag har en kalas stor och underbar släkt. 9 kusiner, 3 mostrar med respektive, 2 farbröder, en ingift faster, mormor och morfar. så släkten är värst som man säger och de stämmer! men jag tycker om dem massor ändå.
jag har mycket nära kontakt med mina kusiner, de är som mina syskon och deras mamma min ena moster är min andra mamma. hel tryggt att dem finns! jag gillar släktmiddagar och andra tillställningar.
min största idol är min pappa. han är bäst, ingen protest. när jag blir stor ska jag bli som min pappa, han kan allt och har ett jobb som jag också vill jobba med. och kommer att jobba med!

jag lyssnar på all slags musik, älskar dansband och att dansa, bugg och foxdrott står högst på listan.
mina vänner är mitt allt och dem betyder massor för mig, likaså min kärlek henrik! vad skulle livet vara utan dessa underbara varelser.
idag pluggar jag på universitet och jobbar extra. min framtids plan är att jobba mera, plugga mera och resa.
tränar gör jag också. frikkan står högst på listan. skulle vara kul att spela uv igen, men så blir det nog inte.
jag är en godisråtta och en linslus! älskar att sola och bada, och snö och skidåkning!
en stort intresse som jag har är klockor, har runt 30 armandsur som jag älskar. och fler blir det!
jag är lite pysslig av mig och gör "3D kort" klipper och klistrar som jag tagit efter oma. roligt och fint blir det!
jag drömmer om att få hoppa fallskärm och resa jorden runt!

när jag var liten var jag en snäll flicka. (tror jag iaf)
jag gick i samma skola från dagis till 9an och folk säger ibland, "vad tråkigt" men det tycker inte jag. de var en trygghet. att ha nära hem och att ha alla vänner kvar. dock så umgås jag inte med så många från den tiden idag men ändå. jag trivdes kalasbra i skolan och gillade att gå dit, inte direkt för lektionerna kanske men för vännerna.
gymnasiet var en mycket rolig tid i mitt liv. och jag kommer aldrig glömma när sofia sa till mig "gymnasiet är den roligaste tiden av alla skolår" och så blev det och de tycker jag. jag har aldrig tyckt att skolan är pest och pina. förutom när jag var sämst i engelska på gymnasiet. men de löste sig. jag blev inte bäst men bra kanske, iaf lite bra.

jag gillar att läsa böcker, helst självbiografier men även spännande kriminologiska böcker!
jag gillar att sova och HATAR skummgummi. det är många som inte förstår hur jag kan göra det och ni som vet att jag inte klarar av det. jaa ni har allt bra kul åt de ibland! samt att bomull ibland är mycket svårt att ta i....
jag har gjort värnplikten på lv6 i halmstad och de är det bästa jag gjort i mitt liv. inget jag ångrar och en LIVS erfarenhet och en grym merit. en grym gemenskap och underbara lumparvänner, dem kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

en gång i tiden hade jag en katt, den saknar jag MASSOR! önskar att jag hade den hos mig.
jag gillar skarpt att fotografera och önskar att jag var kung på photoshop.
att vara ny duschad och gå och lägga sig i rena lakan är den grym känsla!
jag är omtänksam, empatisk, SKRATTGLAD, positiv, romantisk, envis, tjurig, egoist, snäll, (kan vara riktigt elak om någon varit elak mot mig. så passa er...) och sist men inte minst, riktigt riktigt blödig. jag gråter plättlätt och de är något jag lider av. jobbar på att sluta med det, men det är svårt.
jag är en riktigt grym bil- och lastbilsförare jag har B och C kort och jag älskar att framföra både bil och lastbil!
mitt motto är att "det löser sig alltid" de har jag fått av pappa, och de stämmer så bra!
jag älskar att skratta och ha kul! och jag är lätt lurad. jag tror på de folk säger till mig. men jobbar på och försöker inse att man inte kan tro på allt och bli kritisk.
bloggar gör jag för att jag vill skriva av mig, att mina vänner ska veta vad jag gör.. tycker dem borde göra detsamma. jag menar jag ELin elle h är typ sveriges nyfiknaste människa så. jag vill veta. punkt.
jag frågar vem det är som ringer eller vem smset var ifrån innan ens personen tagit upp telefonen.
vill veta allt osv. ibland får man inte det och de är ännu en sak jag jobbar på att man kan inte veta allt.
så varning säg inte A om ni inte kan eller vill säga B till mig :D




hmm.. tror jag fått med allt???! vet inte riktigt mer vad jag ska säga. det är jag de iaf.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0