.:Day 02 – Your first love

All for love.
min första kärlek.. som man då trodde var kärlek var väl i lågstadiet när man tyckte att alla killar var så söta och man gillade den ena hit och den andra dit och man var kär i flera samtidigt och hade en kärlekslista eller vad man nu kallade det..gulligt värre. och jag måste nog säga att de var han Henrik Å. som jag var lite små förtjust i under låg och mellan stadiet. under tiden när jag simmade så var jag galet förtjust i han N. (pinsamt att säga vad han heter försåhär i efterhand skämms jag) tänk att jag simmade i 7år och under de flesta av dem åren var jag intesesserad av denna kille. men jag pratade inte ens med honom. bara kollade på honom och när han kollade på mig todde jag han menade något (blåst eller?!)

årena gick och jag blev äldre. trodde aldrig att jag skulle bli tillsammans med någon. men vid 14 års ålder träffade jag min första kärlek som jag var tillsammans med i 6 månader. han heter Christofer och var 5 år äldre en mig. han var trevlig och jag fattar inte att jag kunde vara så taskig mot honom som jag var. jag fattade inte riktigt vad kärlek var vid denna ålder.

jag träffade en annan peter heter han. jag trodde det var mannen i mitt liv. men inte det. och jag trodde absolut aldrig att man kunde bli så sårad som han sårade mig. han fick mig att ha svårt att lita på killar igen. han krossade mitt hjärta i miljoner små bitar. jag har än idag inte riktigt kunnat förlåta det som hände. jag vet att man måste gå vidare och de har jag gjort.

det är idag som jag lever men de absolut bästa, underbaraste, finaste människan någonsin, HENRIK J. det är mannen jag vill ha. han har allt, kan allt och är bara så där bäst som jag alltid drömt om att min drömkille ska vara. jag lever i en dröm och ibland måste jag faktiskt nypa mig i armen för de känns så overkligt, att jag kan ha en så underbar människa. och han är MIN! det är KÄRLEK på hög nivå, det är äkta kärlek och idag vet jag verkligen vad kärlek är. 



/E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0