.:kalas.mätt.i.magen.på.massa.kakor

ja efter två kalas ikväll är jag mätt på kakor, men ändå är jag hungrig. jag blir alltid hungirg när jag ska sova. det suger. jag tror jag har något monster i magen eller så? parasit av något slag.
de är massa snö ute nu. mys! hoppas den är för att stanna!

kalas ett var hos frida. åkte dit, sakta men säkert, när jag kom dit skulle jag sätta på min kondom som jag har till bilen så de inte blir massa snö och slippa skrapa rutor och grejer, men de var ju lönlöst, de blåser STORM. så började asgrava, de måste sätt kul ut när jag stod där och sprang runt bilen för att få fast den. till slut gav jag upp och gick in till frida. jossan anslöt och de var fikamys. hade med min paketet och eftersom att jag skulle på kalas två och frida inte kunde hålla sig öppnade hon de STORA paketet som jag slagit in. thihih kul och hon blev verkligen kalasGLAD roligt att se hennes första min, hon trodde att hon först fått två böcker för jag hade lagt in presentkorten där i. thihih heel kul. mötte kenny i dörren och drog till kalas två.
isabell fyllde 13 år. så de var fika och mys. helmysiga flickor, och helt sjukt att dem är 15 13 och 10 år idag. minns när dem föddes och var så pluttiga. tiden går fort!
när vi kom hem så skottade jag så fint uppfarten för att hjälpa pappa, men jag visste att han skulle korrigera min skottning, och visst hade jag rätt. han är kul!






Sov gott i snöyran, de ska jag göra/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0