.:måndag

ja för er som inte redan vet det så är det måndag idag :D två dagar kvar tills man får öppna första luckan på chokladkalendern OCH julkalendern börjar ju på televisionen och i radio! eller om jag räknar så är de ju bara en dag, imorn och sen på onsdag då gäller det!

dagen har varit bra. började i skolan kl 12 så fick mig en liten sov morgon. in till skolan och nu har kriminalpolitiken börjat, eller idag var det introduktion. kommer bli interesant ska ni se! roligt och en riktigt flum lärare. efter skolan åkte jag mot kth och min henrik. MYS att få träffa han, dock varade de bara i några få minuter, men minuter som är GULD värda och som jag kommer leva länge på!! det gjorde min dag!
hem och middag med mammi och pappi. ska kolla lite på kurslitteraturen och sen blir det träning!

imorgon är det tisdag. skola och träning skivstång och aerobic, längtar!
har idag även bokat tid hos kusinvitamin för att fixa håret, här ska färgas eller slingor i 50 olika färger för de kommer bli sååå snyggt, eller inte! men några iaf, och klipp. ska jag kapa av de? besluts ångest.... den som lever får se helt enkelt.
imorgon skall det även införskaffas biljett till JULFESTEN som också är nästa vecka. kalas kul kommer det bli. hela kriminolog ligan ska äta julmat dricka glögg dansa och ha de skoj, de blir en grym tillställning skulle jag tro!

KÄRLEK


allt är kalas, det rullar på, jag är pigg och kry, snön ligger kvar, det är kallt och jag är tokkär!!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0