.:peppakakor!

jappsi idag har jag och kenny bakad peppisar. smarrigt och jag tror nog att jag åt lite för mycket deg och för många pepparkakor, gott var det. gott tillsammans med litre jul muft. förutom baket idag har vi varit nere på badet och simma lite. härligt och kommer säkert få träningsvärk i ljumskarna igen. vaknade tillsammans med H. imorse, en underbar morgon.. önskar det var så varje morgon. somna på bussen hem till nt och skulle ta mig till frikkan och köra lite styrka men jag vart så trött på bussen så gick till kenny med en gång och vi var ju faktiskt och simma sen så fick ju täna ändå så att säga.

vet att jag suger på att uppdatera just nu. vill skriva mer, men de hinns inte. för det första är vårat internet här hemma knasigt, någon slags vajsing med det hela vilket gör att man blir grymt irriterad och skiter i att gå ut på internet. och för det andra tillbringar jag mycket tid i sthlm i skolan och hos henrik och när jag inte gör det så tränar jag eller leker med mina vänner så det blir sena kvällar. och då orkar jag inte. så ligger det till.

iaf veckan har bara rusat förbi denna gång också. helt galet men hinner verkligen inte med.
måndagen började med skola. gick fint på föreläsningen och efter det fick jag träffa min kärlek. tisdagen skola igen, världens oväder drog in och jag blåst nästan bort när jag skulle till skolan. efter skola, träning tillsammans med carran, moster och frida, skivstång. roligt och träningsvärk - jag gillart. efter träningen var det fikamys hos carriz. hel mys och hade gjort kladdis och carro hade bakat bullar.. himmlans gott måste jag säga. sen var de till att köra hem till bhamra i det ovädret. aj aj aj de SÖG de var så jäkla mycket snö på vägarna, de gick typ i 30km/h och de var slirigt och halt. trodde flera gånger att jag skulle hamna i diket då jag mötte plogbilar som inte saktade ner när vi möttes, jag fick slicka kanten och dem blända inte av heller.. hatar folk som är sämst på att blända av, borde finnas en extrakurs som är obligatorisk för folk som haft körkort en viss tid. LÄR DIG BLÄNDA AV I TID sks den heta. kanske ska försöka på den ideèn dock tror jag inte att så många kommer anmäla sig frivilligt. ja ja nog klagat om det.

ondagen var till att jobba i hallsta på systemet där. och shit vilken upplevelse. vi var två som jobbade hela dagen i norrtälje är vi alltid minst sex st. butiken är ju iof hälften så stor som i norrtälje. vi fick en pall varor på hela dagen. och de var nästan tomt på kunder. men de var ju en upplevelse, de hade ju fint i butiken. kul att testa att jobba där med, men jag gillar norrtälje!

idag torsdag har jag lekt med kenny och kikkis kom en sväng och sa hej också, mys.
imorgon är det fredag då blir det till att jobba på systemet i norrtälje och sen idolmys hemma med kenny och om någon annan vill följa kanske?!
på lördag är de jobbe igen och efter det ska jag bjuda min kärlek på middag. de blir en helg med massor av MYS!




störst har störst kavel, eller hur kenny?!


första peppisplåten lyckades vi bränna lite.. men resten bidde gottgott!





/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0