.:shiit yaaa. yooo yaaa!

hahah jag är kokkobahiaa yaaa. eh yooo yaa. basse yaa.. :D

har iaf varit och tränat nu, kul med skivstångspasset och sen aerobicen, de satt lite bättre denna gången :D kul! men de blir jobbigt när man kört en timme styrka och sen dans men jag gillart. får säkert lite träningsvärk imorn, men de är de skön känsla, då har man gjort något bra.
nu har jag ätit några fler av mina croissanter jag bakade imorse, goda, men lite smaklösa.
ska sätta mig i skolböckerna ett tag till sen blir det sängen.
imorn är det föreläsning 15-18 med polisen,åklagare,domare och några andra ska bli spännande :D efter det så ska jag hem till henrik, längtar! imorgon blir en bra dag!

godnatt
/E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha visste att du skulle undra. har med mig typ 10 klockor hem :D nästa helg kommer vi. IIHH! inte alls långt kvar nu. sen stannar vi över jul och så drar vi nog i bärjan på januri. Längtar tills vi ses! puss

2010-11-17 @ 20:09:28
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visste att du skulle undra. har med mig typ 10 klockor hem :D nästa helg kommer vi. IIHH! inte alls långt kvar nu. sen stannar vi över jul och så drar vi nog i bärjan på januri. Längtar tills vi ses! puss

2010-11-17 @ 20:09:30
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0