.:simma+svallvågor

vaknade imorse tillsammans med min kärlek. mys! och ännu mer mys var det igår när jag kom hem till honom. han hade levande ljus på bordet. vitt vin. räkor. hemgjord aoli. sallad. bröd och mmmmm så gott det var! efter allt det goda var de äppelpaj och vaniljsås. shiit så gott och så mysigt och glad jag blev. min underbara kärlek!
bagav min in till city och uträttade några ärenden. bussen hem. somna (de är nackdelen med sthlmsbussen, somnar jämt och blir jävulskt trött). efter typ hundra försök att få tag i min mor men utan resultat gick jag med bestämda steg till hennes jobb och hämtade min bil. till staden träffade på sändy. och sen hem till kenny. lite lunch och sen plums i bassängen. simma. simma. simma. i en timme, roligt, lite mycket folk ibland. och sen lite lek på slutet. efter de dusch och bastu. hem i gulafaran. laga mat till mamma och pappa. kyckling och grejer och sen efterrätt. gott och mätt i magen. men nu är jag typ hungrig igen. pluggat lite och nu sitter jag här. skola imorn och mer plugg. lördag = tenta och kalas.
ska också säga att jag var på en riktigt interessant föreläsning igår om informatörer och infiltratörer som jobbar för polisen. mycket mycket spännande och lärorikt att lyssna på.

och dagens stora idag är.. att det är ingen vanlig dag idag för min vän och syssling FRIDA fyller år. 22 år. på lördag blir det kalas!
GRATTIS på din stora dag. hoppas den varit grym och att jag och de andra flickorna kan förgylla din lördag iaf!




Så häääär GLAD är hon idag när hon fyller år och på lördag kommer hon bli dubbelt så glad <3
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0