.:söndagsmys

Sitter hemma och lyssnar på P4 dans, mysigt...skolböckerna ligger bredvid så jag ska ju faktiskt läsa men måste ju ha en liten pause. helgen är redan över, helt sjukt så fort dagarna går och speciellt helgerna. hänger inte med i svängarna. fredagen tillbringades på dansgolvet. massa bugg och fox. massa bra danser och en skojsig kväll!
lördagen var ledig, jag och kenny tog vårat pick och pack och gick ned till badhuset och simmade, simmade i över en timme, de blev ett antal längder. kände idag att jag har träningsvärk i ljumskarna men kunde inte komma på varför, men fick nyss ett sms av kenny "stört med träningsvärk i ljumskarna" då ringde klockan. så de blir till att simma mer, det var kul med lite mycket folk.
sen hem och fixa och dona lite hemma, mammas syster och hennes sambo kom på middag, åt med dem, gott!
sen rulla in till norrtälje till mina brudar, ninna var ju hemma från umeå så kalas att få träffa henne!
de var någon slags förfekke, men den var lugn, jag blev oerhört seg så jag åkte hem. henrik och jag åkte hem till mig, mys och sen somna som en klubbat säl.
söndagen har varit till att ha lite sovmorgon och sen in till norrtälje henrik sprang med danne och jag tränade på frikkan. sen hem til henrik. mys och söndagsmiddag, sen hem till bhamra igen. sitter nu här. borde plugga, men de ska jag snart. dricka te och ha en lugn kväll tror jag att jag bestämmt mig för nu.
blir till att ladda inför en ny vecka, nya tag och nya äventyr. det bli jobb hela tre dagar! gillart, pengar rullar in.
sen blir det träning så klart. och massa annat skojsigt. <3

hade som tänkt lägga upp bilder från igår.. men INTE det. internet vill inte som jag vill och mina bilder accepteras inte i min fars dator. hmm irriterande!
/E.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej vännen! Kände att jag ville surfa in här och säga hej! Hade ruskigt lågt blodsocker igår, så om jag inte var så pratig var det för att hjärnan var seg.. Var iaf roligt att se dig, hoppas vi kan få till det med en fika snart, kanske du och Sofia har tid för en söndagsfika på stan? Vore mysigt! stor kram från Tove

2010-11-08 @ 09:51:00
Postat av: Anonym

söta du. de var super kul att jag fick träffa er och krama er :D klart de får fikas lite snart. eller som jag och sofia sa, ta en helkväll med god mat och vin och bara prata masssor de vore kalas <3 /elin

2010-11-11 @ 11:52:43
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0