.:wiiiiiiihoooo

Jaaajaaajaaaa vilken lättnad. hemtentan är inlämnad. de känns sjukt skönt, vilken lättnad!! nu återstår bara att se om jag blir godkänd eller inte, men de hoppas jag! :D *håll era tummar för tuuusan*

Så nu tar jag HELG det känns ju riktigt gott om inte annat, kuliga saker att se fram emot.
träffa Sandy och HENRIK idag, hockey med Luran imorn och jobb på lördag och på kvällen till sthlm och henrik och sen på söndag är det första advent! UNDERBART.
jag är en GLAD flicka!


Så här BÄST känner jag mig....






och så häääääääääääääääääär GLAD!
nu tar jag HELG, underbart/E.

Kommentarer
Postat av: dajjan

o du, jag kommer ju hem oxå :D

2010-11-26 @ 13:32:48
Postat av: Ida

Hur har din vecka varit? :)

2010-11-28 @ 01:33:24
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0