.:bonde söker fru

kollade precis på säsongens bonde söker fru. jag döööööör. roligt är det! men också pinsamt. de finns ju en och annan liten knäppis om man säger så.
kollar på berg flyttar in nu, hos anja p. blir ju inte alls ännu mer sugen på att resa nu när hon är i monaco. fusk!

har iaf suttit på biblioteket sen kl9 imorse, åkte hem vid 16, hem och träna två pass på friskis och nu sitter jag här.
igår fick jag träffa mitt hjärta. underbart!
imorn är det pluggplugg och plugg igen, på fredag är det tenta för första gången i mitt liv, men de ska tammefasen gå vägen, blir träna imornbitti sen plugga tills SENT sen hem till henrik och vila och tagga inför fredagen. mys.
helgen blir till att jobba, helgen lång!

juste min kamera är påvägs att lagas nu, 1668kr kostar kalaset för att jag är lite för stark och våldar med mina saker när jag blir arg och irriterad. men men tur de går på hemförsäkringen så blir inte riktigt så dyrt. TUR. iaf lite tur ska jag väl ha ibland.

/E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Bit inte i mig, bit inte i mig!! hahahhaha

2010-10-19 @ 10:24:50
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0