.:det går bra nu

Ja de kan man verkligen säga, det går bra nu.
jag har väldens bästa Henrik till pojkvän, mina vänner är underbara, skolan rullar på - det är riktigt intressant och jag och min nyfunna vän Iida har riktigt roligt tillsammans, jag tränar massor - det är skit kul, och jag har en lägenhet på gång! det går helt enkelt bra nu.

Denna veckan började med att jag drog ut en tand, aj det gjorde ont, roten vad krokig så de tog sin lilla tid att ta ut den, och tandläkaren fick som ta lite mer bedövning för de kändes så mycket och det resulterade i att halva mitt ansikte blev helt lamt, höger näsborre, ögonlock och högra delen av munnen blev helt lamt och snett. så inte riktigt klock ut, och tycker inte alls om känslan efter bedövningen, den satt i i FEM timmar :(
men min belöning efter att jag varit på badet och jobbat fick jag åka hem till min prins i stan, han hade tänt ljus och lagat mat, han hade gjort hemgjord beasås. oh jag blev så glad, och de var så gott och MYSIGT!
I tisdags var första Gx:n i skolan. nervöst. jag hade gjort klart min inlämningsuppgift och den är nu inlämnand men man vet som inte om det räcker ända in i mål men de hoppas och tror jag. efter att de var inlämnat var de dax för diskussionsfrågorna och vi blev indelade i smågrupper, tur och skönt pratade på rätt friskt i gruppen och vi var ganska ense om vad vi tyckte. efter skolan mötte jag upp H. vi for hem och hade en sådan riktigt mysig dag, vi lagade lunch, bakade maränger, myste massor, åkte in till city och shoppade, gick och handlade mat, lagade middag, åt middag med massa tända ljus och drack vin, vi har levt sambo liv i två dagar och jag gillart skarpt! tänk om det alltid kunde vara så underbart. han är den bästa och finaste jag träffat! vi skulle dock pluggat tillsammans också, men det blev det inte så mycket av, undra varför?!

(jag fick precis en kommentar på min status på FB "kanske beror på att du är så fin" de var Rebecca som skrev, de gick rakt in i hjärtat, blev verkligen super glad av att läsa de)

ja idag är det som sagt redan onsdag, vaknade tillsammans med henrik och morgonen var super mysig.
iväg till KTH och läsa på inför föreläsningen de var ju mega mycket som skulle läsas och de tog aldrig slut. och inte blev jag klar heller. for in till city och träffade syster min. vi åt lunch och kikade lite i butiker, införkaffade mig vantar till spinningpassen och gymmet. så nu är jag kittad. mysigt.
sen var det iväg till universitetet för att läsa ännu mera, men han ändå inte klart inför föreläsningen. träffade Iida och pratade med henne, satt på föreläsningen hängde med bra men kilade ivög tidigare för att hinna till träningen, idag var de danspass på friskis. roligt och tusan så jag garvade åt värden som var med. hon var ju värdelös kollade man på henne gjorde man fel, trodde man iaf skulle ha taktkänsla för att få vara värde men tydligen inte. pinsamt. efter tränigen var de hem och käka lite. kollade på idol. duschade med mitt nya schampo och inpackning. mmmm som jag luktar gottis nu!

imorgon är det torsdag då väntar plugg, träning, mys med ninniluris och blivit bjuden hem till tinis på pannkaka. gott. så morgondagen är späckad precis som det ska vara.




god natt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0