.:

idag har jag varit i skolan, haft först lunchdejt med SajberJossan på lantis. gott och trevligt. blev dock en snabblunch då jag var inte sen, ber om ursäkt för det pinglan, men hade helt förträngt att mina paranteser skulle fara iväg till utlandet igen och jag behövde hjälp av min pappa till ett skolarbete. han är ju bäst på det änmet så var tvungen, vilket resulterade i att jag bidde lite sen men men fick mat i magen.
fick godkänt på min 4 inlämningsuppgift :D och lämnade in den 5e. får se hur det går med den också.efter skolan rullade jag hem till bergshamra, på min säng låg min nya kalender som min mamma införskattat åt mig, tack mamma <3 fixade och trixade till det med den.

for hem till Tina. alltid lika mysigt att komma dit, man känner sig så välkomen! jag och mia gjorde ceasarsallad medans tina var ute på promenad med vovvarna. gott som tusan bidde det. sen var de lite tvtittande, mys i soffan framför idol, idag var de ju olle som var grym, fast han som gick vidare var faktiskt bra han med, haha vi sitter alltid och sjunger med och garvar massor. haha inte seriöst för femöre.
efter det var de bastutime, skrubb och allt där till så nu är vi riktigt rena och frächa. like it!
det är så härligt att vara med tina, man lixom bara är, skrattar och har så kul. kan inte riktigt förklara med ord, men man behöver inte ha pratat på huur länge som helst så ses vi och det är som att vi alltid varit med varandra varje dag. hon är underbar den där pinglan och jag gillar na SKARPT. Absolut, för alltid, varje dag, JÄMT!

det har varit som fredag idag, men det är det inte. imorn är det fredag, det ska bli nice.
har massor med planer i veckan det skall; träffa sandy, äta kräftor, mys med henrik, sexparty med brudarna, förmys hos carolina, feeeest, 1års kalas och dans. och de tillsammans med massa underbara vänner. massa skratt och trevligheter alltså! det KOMMER BLI en grym helg.
/E.

Kommentarer
Postat av: sajber jossan

men spettan, ingen fara! :) huvudsaken var ju att vi fick mat i magen och fick ses iaf! :)

2010-10-01 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0