.:arg och besviken

jaa jag har ju kompletterat på min genushemtena, och de hade blivit massa strul hit och dit och den hade inte kommit till rätt rättare osv osv. men till slut fick jag tag på en lärare som sa "SKICKA DIN OMTENTA TILL MIG SÅ RÄTTAR JAG DEN SÅ FORT JAG KAN, SENAST PÅ MÅNDAG FÅR DU SVAR" visserligen stod de inte vilken måndag detta år. men jag ANTAR och de mest logiska är ju idag. idag är det måndag. men kärringen verkar inte har fattat det. förlåt mig, men jag är arg arg arg. jag vill ha mitt svar nu. de skulle vara gott att veta om man klarat den eller inte. de tar lite på krafterna att inte få veta och att jag hela dagen typ suttit och vaktar mondo. nervös som fan om att svaret ska komma så kommer de inte.
ARG gaaaaaaaah.
nej går på gympa och kopplar bort tankarna lite.
fan för henne om de inte kommer imorn. och de ska tilläggas att jag skickat mail idag vid 16 tiden och påminnt henne.

tycker de är tasktigt mot mig att inte göra som hon sagt. ingen respekt för fem öre.
att hon inte haft tid, glömt bort de eller har mycket att göra GODTAGES EJ. jag gillade henne. men nu vet jag inte :/
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0