.:camp molloy

idag när jag var ute och sprang, sprang jag bort mot masterna i bergshamra och in i skogen. härligt att springa i skogen. de var varmt, solen sken och på de ställena där de var vindstilla var de varmt, jag hade ryggsäck och de luktade natur. då kom jag att tänka på mitt favvoprogram som gick på 4an för massor av år sen.
CAMP MOLLOY. jag tror jag spelade in alla avsnitta jag inte kunde se på VHS. eller pappa gjorde de åt mig.
de var ju grymt. i skogen och i öknen, varmt som tuusan skulle de springa och orientera sig till olika koordinater. riktigt roligt att se och jag vill vara med! skulle kunna ha ett eget camp molloy. eller jag vill orientera de är skoj. skog och springa. man har lixom olika mål som man måste hitta i skogen då och att leta efter olika saker i skogen och läsa karta i skogen de är ju kul. man blir taggad. minns i lumpen när vi hade nattorientering. de, de var skojigt de! sprang som en toka och att de var i mörker de var skoj.
när jag kom hem hoppade jag hopprep och körde lite hantelövningar med min 10kg handel. :D
kul är det och speciellt när man känner att man orkar mer, att man blivit bättre och starkare.
de går bra nu!



juste jag såg 5 citronfjärilar!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0