.:

Igår började dagen fin fint. vaknade tillsammans med min kärlek och gjorde sällskap med honom till KTH. tycker inte alls om att skiljas från honom och säga hej då. för att man vet att de dröjer innan vi kommer ses igen. eftersom att vi inte hinner ses så ofta nu för tiden :( ja de är jobbigt. men tråkigt att vissa personer påpekar och säger att vi ses typ jämt, att jag alltid är där. haha blir full i skratt för att jag vet att de inte är så. säger vara avundsjuka.
nog om det. får träffa min kärlek idag igen MYS!

satt på KTHs bibliotek och läste lite kirminologi. vid 10 mötte jag upp Linda och Mathilda vid bussen. tog bussen mot skansen men gick av vid junibacken för det var där dagen skulle tillbringas.
såklart var du ju massa skolor som var där, men tillslut kom vi in. Mathilda var helt lyrisk. de var en riktigt lyckad dag och Mathilda var mer än nöjd. hon somnade på bussen hem som en stock. (efter att ha trottsat om att hon ville stå i bussen. hahaha 2år och vill stå i bussen. snacka om att hon vill göra som alla andra vuxna) söt tjej.
efter junibacken tog vi oss en promenad till genom stan. tråkigt att de inte var sol men de regna inte iaf.
for hem och tog mig en promenad. lagade middag och sen tog jag cykeln upp till moster carre för inredningsvisning, de var BARA fina saker och jag ville ha ALLA lyktor. men kände jag har ju inget eget hem så de kändes knäppt. men moster gav mig en ide, köp och samla på dig och spara tills du flyttar. så då fick de bli två lyktor. vita med en stjärna. de låter fult men de var super fina och enkla de kommer passa kalas bra i min lägenhet som jag ska flytta till någon gång i framtiden. haha

idag är jag ledig från skola och jobb. måste iaf plugga men är hemma och solen skiner. underbart!
ska ta mig ut och springa senare under dagen. men först läsa lite och vid 14 tiden träffa jossan för ett pass på gymmet! efter det blir det sthlm och min henrik. längtar!

fick ju mitt betyg för min äckliga komplettering igår också. fick F. jaa jaa de är bara att gilla läget. men jag känner mig inte rättvist behandlad. kanske är mupp som känner så men jag tycker att om de är en lärare som rättar och ger mig Fx då är de väl ändå hon som ska rätta kompletteringen också eller? tycker de känns helt sjukt att de då är en ANNAN som ska rätta för nu när jag läser deras komentarer så säger först hon som rättade först en sak VAD jag ska komplettera och jag tycker att jag kompletterar de hon säger. men sen när jag får tillbaka kompletteringen då står de en annan komentar om vad hon som rättade denna gång tycker. blir IRRITERAD de är ju bara att rätta munn efter matsäcken som alltid men ändå. blir LESS!
Laddar batterierna igen för den kommande tentan den ska jag KLARA punkt! men de är svårt de är det......

nej nog gnällt och klagat. men de måste man göra ibland.
ut i solen och läsa läsa läsa.

men först lite bilder från junibacken!





hare kanin /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0