.:påsk pyssel

sitter och har påskpysslat klart för idag. nu blir de städa. borde plugga också. eller ikväll SKA jag plugga. de är dans. men är förkyld så sitter hemma och måste verkligen plugga.

kollade runt lite på facebook också.
hittade och kollade på bilder. de låter kanske knäppt, men de är inte knäppt det är logiskt, med tanke på att jag levt dygnet runt med dessa personer i 11 månader. jag saknar verkligen lumpen och min pluton så sjukt mycket. de ska bli sååååå jävla roligt att träffa delar av den snart. kalaskul.
får massa roliga minnen när vi skrattat tillsammans så högt och så länge att vi inte kunnat stå så tårarna sprutat av glädje, att vi gråtit och att vi kämpat, puschat och hjälpt varandra i nästan ett helt år.
vår sergant sa till oss första dagen att vi skulle behandla varandra som systrar och bröder och de gjorde vi verkligen. vi tog henne på orden där av den enorma saknaden.
jag saknar mina systar och bröder i ALFA PAPA! <3

jaa imorgon ska jag hjälpa emelie och sudden att flytta men grejer är att de typ redan flyttat klart. men ska dit och hälsa på och kolla in huset. hjälpa till med någon annat kanske. sen hoppas jag på att träffa min pocko men vi får se. sen lördag blir de jobb. söndag besök i kungsängen hos rebecca och jonas och sen måndag då börjar verkligen tenta VECKAN: = PLUGGAPLUGGAPLUGGA röööven av mig!
är irriterad på biblioteket i norrtälje, har inte fått min bok som jag vill ha! :(
ska byta påskägg med jossan imorn också, ska bli skit roligt. vilket rim jag har :) hahaha de ska bli spännande och se vad hon hittat på. :)

GLAD PÅSK nu drar jag till blåkulla!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0