.:underbart!

Denna helg har varit en av de bästa på LÄNGE! Kan inte sluta le.
I fredags var de träning tillsammans med carran dajjan och jossan. Jympapass som jossan kan utantill :D
Det var även en tjej på passet som jossan påstod sig vara en speciell tjej men jag var bombsäker på att de inte var hon men jossan gav sig inte. Vi slog vad och de slutade med att jag skickade ett mail till denna tjej på facebook för att fråga om hon var på jympan. Just för att övertyga jossan. Jag var bombsäker på att de inte var hon men envisa som vi är båda två så. Hahah jag vann iaf vadet vilket jag visste att jag skulle göra. Känner mig nöjd! Och 10kr rikare :D

Efter träningen var vi hemma hos ninna och katrin. Ninna är hemma för lov och de var kalas mysigt att träffa dem alla! Kalas kuwl! Sov kvar hos jossan och somnade gott till hennes vaggvisor <3

Upp och jobba med halsont L vill verkligen inte vara sjuk de suger! Efter jobbet för jag hem och skulle vila. Men tji fick jag. Brorsan hans tjej och mathilda var ute och hälsade på. Så de blev till att leka med mathilda hon gillade inte alls tanken på att jag skulle sova inte. Senare efter lite tacos i magen gjorde jag mig klar för sthlm. Åkte in till norrtälje och hämtade sandy. Och sen mot globen och jeff dunham. Tusan så kul de var, har skrattat så jag kommer leva mycket mycket längre. Kunde inte bli än bättre kväll (eller jo om inte puckot bredvid mig skrattade och skrek så högt och tog kort hela tiden med blixt- irriterande) efter jeff var de dejt med kudden.
Efter jobbet på söndagen var de superdupermysig träff med sofia, gillar verkligen att träffa henne, hon är en av de klokaste kvinnorna jag känner, så glad att jag har henne, hon betyder massor för mig.

Efter tre hinkar med te, goda mackor och massa prat och skratt så tog jag bilen ut till jersö till min henrik. Skulle hjälpa till att plocka ned vägstolpar men jag slapp så jag lapade sol och läste braiga tidningar, umgicks med henriks syster och mamma. Heel mysigt.

Sen var de massa mys med min kärlek i solen. Senare mot kvällen blev de kalasgod älggryta och sen efterrätt. En perfekt söndag! Idag är de måndag och jag vaknade tillsammans med min kärlek. MEN de kändes som att jag blivit överkörd av en lastbil. Helt död. Ännu mer snorig och halsen ska vi inte prata om. Aj aj aj…… jag döööör. Jag vill inte ha ont!
Så fick inte vara kvar hos henrik, vill inte smitta honom. Hem och vila och bli frisk. Men lite kryp i benen så har jag varit u garaget och snickrat lite. Lekt lite träslöjd =)

Nu är det kväller och jag är lite rastlös. Vill göra något men vad? Jag är ju sjuk. Kolla tv? Vill äta massa GLASS men de finns typ ingen L
Jaa jaa imorn ska jag till sthlm kanske inte så bra med tanke på min hals men måste.
Imorn när jag vaknar är jag frisk =)






KÄRLEK. hela helgen har varit sä BÄST! <3

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0