.:mus i skolan

jaa sitter i skolan och pluggar när plötslig tjejen mitt emot mig säger. de är en mus där. och jag som hatar möss och råttor. blää typ värsta djuret jag vet. mindre roligt och frågan är varför är de möss i skolan?
sitter fortfarande kvar på platsen och gör lite oväsen ifrån mig (slår hårt på tangenterna och stampar i golvet så den ska bli rädd) fan kommer den upp på brodet då dör jag typ. :( haha jaa efter lunch byter jag plats det är en sak som är säker.

igår var de ju alla hjärtans dagen. mötte henrik vid bussen och åkte och handlade. och de var typ vad alla gjorde. handlade. i butiken var de som en fredag på flygfyren under högsommaren. sjuuukt mycket folk. åkte hem och gjorde middag. tacos stod på menyn och sen till efterrätt chokladfondue. GOTT men shiiit så mätt jag bidde.
fick en super fin ros av henrik. och så fick jag ett fint "rim" som han skrivit och så massagebiljetter. 8st. jag blev kalasglad. finaste! hela kvälle var magiskt. tända ljus och massa mys!

idag sitter jag i skolan igen. plugga på min hemtenta och de börjar släppa. de känns bra att skriva. tror det kan bli ganska så bra ändå. satsar på A som vanligt. hahaha slutar la med D men men de är ju iaf godkänt och de är det som är mitt mål eftersom att kursen är svårare än vad jag är behörig för egenligen. om man kollar på betygssnittet från gymnasiet så är inte jag "behörig" så de är svårt. eller så är de jag som är blåst. hahaha men men har klarat hela kriminologi 1an. godkänd och de är de som räknas för mig.

ska fara hem till norrtälje vid 15.30 tiden cirkus. hem och täffa jossan. träna och sen till caroline.
hon ska ha hejdå kalas för att hon ska flytta till USA den lilla skiten. fuskigt värre.
sen hem och sova. imorn blir de plugg dag igen sen en kväll på järsö gård.
nej nu ska jag skriva. ska försöka lägga upp lite bilder sen ikväll eller imorn så får vi se hur de går.
ha en kalasdag

kolla bilden... jag ryser när jag ser den. den är INTE söt för fem öre!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0