.:narkotikamissbruk

sitter och skriver om narkotikamissbrukande kvinnor. mycket intressant att skriva om. hoppas det blir ett bra paper. men eftersom att man ibland måste ta paus och jag inte har någon att prata med är ju bloggen kalas bra att prata med. hahaha
känns gott att det bara är typ tre timmar till i skolan. men mindre kul att bussarna fortfarande är inställda och att jag har ont i magen. men hoppas att de löser sig. de brukar göra det. både magen och bussen. vill ju hem till Sandy, persiljekyckling och spaaa!
måste hem på något vis för imorn kl 6 ska jag vara på jobbet!
de löser sig. de vet jag =)
ska äta en mannafrutti så man får i sig lite i magen.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0