.:RAW på turne

lördagskvällen tillbringade i älmsta hos Katrin. pizza och sallad inmundigades. gott. massa prat och skratt som vanligt! spelade även ett spel som heter absolut överens. men måste ju säga att jag är besviken för helt plötsligt när vi spelar vill inte alla deltagarna följa reglerna, jag lackar. för de var ju den punkten som var den roligaste. irriterande tycker jag för ja ville verkligen ha den delen med i spelet men inte dem. tråk! (sofia du hade dött om du var med. de följde som inte reglerna. hahaha) iaf fortsatte att spela. de var kul. men stämningen var ju sådär ett tag. d blir blodigt allvar när jag är med. haha
men satan kul kväll var de. massor av skratt!
fick sova kvar hos sajber_jossan_girl så att jag hade nära till jobbet dagen efter. tuusen tack!
jobbade på söndag morgon och sen hem och göra mig klar. mot sthlm och henrik. åt smarrig middag och gjorde oss klara för China teatern. RAW på turne stod på schemat. och shiit vad roligt de var. riktigt lyckat. skrattade så jag fick ont i magen och tårarna sprutade. hahahahaha Soran var kul och en ny komiker från nya zeeland vad med. hahaha så roligt att höra när han skämtar som sverige. han drog det med korttåg i tunnelbanan och massa annat kul. jaa skrattar åt de än idag. så de var min födelsedagspresent. MYCKET BRA!
idag är de alla hjärtans dag. startade dagen med mys och en riktigt god frukost.
ikväll blir de tacos och sen CHOKLAD FONDUE. kommer bli Awesomecool.
och så klart MASSROR av KÄRLEK till er mina vänner!
carolina frida sofia josephine katrin kikkis ninna dajjan anna carro emelie frida kenny sandy rebecca jonas kalle iida adam victor tina petersson ström olsson nagu ollie clara anna jessica tove therese wille therese. och alla andra!
och till HELA min familj och släkt! ni är OSLAGBARA!
hoppas ni alla får en kalasbra kärleksdag med massor av kärlek.
/E.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Moahahahaha... bara när jag läste att de inte följde reglerna började det att krypa i hela kroppen=) Gaaaah, man MÅSTE följa reglerna i sällskapsspel, hur ska det annars kunna bli rättvist och roligt!! Näää, jag är inte alls ngn j-a paragrafryttare=) Mysig present du fick av din pojkvän! där samlade han poäng!



kraaaaaaaaam

2011-02-14 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0