.:trötter

måste vara lite seg och trött för att jag sov hela 9h inatt. länge de om ni frågar henrik, enligt han räcker de med 8h per natt bara. haha jag som älskar att sova. sängen är min bästa vän!
gick upp vid 9 iaf. åt frukost. ringde skistar och hörde om stugan till fjälls. tillnorrtälje för träning med frida. duscha och sen mot skolan och sista föreläsningen för denna delkurs. fick reda på tentaresultatet för kriminalpolitiken och jabbadabbadooooooo jag klarade den, godkänd. känns GOTT! dp har jag 30 högskolepoäng i bagaget och fler blir det under denna termin. efter föreläsningen hemåt, hungrig som en gris, förbi frida och lämna hennes skor som hon glömde på frikkan. och sen hem och äta middag. pappas ugnspapekokke yammie.
sitter här och glor. trött. borde plugga men de får bli imorn.

imorgon ska jag plugga. träna och sen på middag hos Tove och Max. mysigt värre! inte allt för ofta som vi ses. så de ska bli kalas kuwl jag och fialotta nilsson ska dit de GILLAS!

sitter och har gjort de hela dagen, fantiserat mig bort till varmare breddgrader och er RESA. vill planera. vill spara pengar och ge mig av. men de får blir sen.

andra funderingar i min skalle. tattuering. jag vill gadda mig. över hela jävla ryggen ska de stå. HEJ!
neej skämt och sido. de en liten sak bara, men som ni vet. är lite feg för de där. men ska nog göra de iaf. får nog bli så. sandy pratade om ett dropp in ställe. kanske är något för mig slipper man gå och vara nervös. har ändå funderat på denna tattuering länge. den är VÄL genom tänkt! fint kommer de bli också!

soffläge som gäller denna kväll. orkar inte plugga.
och lite fika blir de för att fira att jag har KLARAT HELA kriminologi I kursen. yäääyääyyäää!

snälla. hjälp. jag fattar inte vad felet är de GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER FRÅN DENNA DATOR.. GAAAAAA VARFÖR VILL JU VISA ER!

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0