.:Day 20 – This month

Denna månad, januari... januari börjar året, februari kommer näst, mars april har knopp i håret....... himla bra låt de där. iaf januari började med, dagen efter nyårsafton. mys frukost med katrin jossan och ninna, trevlans. efter 5 dagar fyllde jag hela 23 år och firade i 4 dagar. först med familj på själva dagen och sen med släkt dagen efter, dagen efter de tillsammans med mina vänner, och dagen efter det kom min bror, linda och lilla matilda. och så fick jag paket av min kärlek också. så denna födelsedags vecka har varit kanon. har insätt att jag är närmre 25 än 20. så de går utför. hahaha.
jaa denna månad består väldigt mycket av födelsedagskalas. de är jag, kusinvitamin, anna, och massa annat folk som fyller år. men de är mysigt med paket och fika mys. de är fyra kalas som väntar.
i januari har även anna lennet anlänt hem från sin tid i korea, trevlans och vi var där på hejkalas!
månaden eller denna veckan består av hemtenta plugg. kul, SVÅRT, tråkigt och jobbigt.
jag har vaarit förkyld men de håller på att lägga sig, känns skönt.
henrik har fortfarande jullov så jag är fortfarande lika bortskämd med att ha honom på hemmaplan, LYX!
jag ska börja på kriminologi II den 18 januari. ska bli spännande.
idag är det vår väder ute, plusgrader, sool och fint. men de blir bland is ute, mindre bra.
vad mer ska jag säga om januari. januari är en bra månad. men dirket efter januari så skulle ja inte tacka nej till att det börjar bli vår igen. okej ska hinna åka till fjällen innan våren kommer bara. men de gör vi nog!
jaa de är bara den 9 januari idag men denna månad kommer gå kalas fort. drömmer m ig bort, till varmare breddgrader och till massa andra resmål.

nej nu ska jag åter gå till pluggandet!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0