.:heejheeejheeej hemskt mycket hej

jaa som sagt, hela förre veckan och helgen har de varit fullt ös medvetslös kan jag lova, men jag gillart. klart jag varit lite trött men fick ju sovmorgon imorse så.
som sagt jobbar ju numera på pågen. kör lastbil och levererar bröd till butiker runt i norrtälje. roligt att lära sig något nytt och att jobba i helgerna och ha dubbelt betalt är typ som att jobba deltid. kan ju också meddela att detta är det mest välbetalda jobbet jag har haft hitintills i mitt liv. gottgott! Så hela förra veckan gick jag upp kl 5, for till jobbet, jobbade till 12-14 ca och efter de var det träning skola och annat som hände. i helgen har jag också jobbat och då var första gången jag var ensam, men de gick bra, klart det strulade lite. men hahaha de får väl se idag på jobbet vad jag ställt till med. thihih i helgen har det även stått kalas på schemat. 30år kalas och 8år kalas. trevligt värre.
nu sitter jag i skolan. en ny termin har börjar, men det verkar riktigt intressant, jag trivs och de är kul. detta är verkligen något som jag vill fortsätta med livet. vill ju bli polis men om jag inte kommer in på skolan måste man ju ha en plan B. men de ska nog lösa sig.
jaa vad mer finns det att säga. veckan som kommer är det fullt igen, det är skola och så ska jag jobba tisdag och torsdag, för att åka med lite mer och lära mig mer av handdatorn som vi har. den är allt lite svår. jag ska träffa henrik och så ska jag leka med Carolina <3 jag ska träna och jaaa de är fullt ös helt enkelt. helgen som kommer är det jobb och sen inflyttningsfest i tumba hos frida och johanna!
det blir bra. jag mår bra och livet leker :D
'/E.

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja visst är den! ;)

Men du, grymt jobb- lät ju hel kul!! :D

2011-01-28 @ 22:44:23
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0