.:pluggilajnen!

Yeeees. hemtanta heeela dagen lång, ska väl iof gå på toaletten och äta lite imellan också. och så är de viktigt med några små pauser också. annars blir skallen överbelastad. så därför har jag en liten paus nu. gott.
men är sjuukt sugen på frukt, på vindruvor. men de finns inga :( får hoppas på att de kommer ett bud eller något som kan läsa mina tankar och vet att jag behöver de för att palla plugga. när man pluggar får man äta godis och frukt, då prestrerar man bra!
imorn ska jag in till skolan och träffa Iida och Anna för lite diskussion och skriva skriva skriva. så man kanske kan känna att man gjort klart halva iaf. änså länge idag har jag hunnit med heeela fråga 4a men vet inte riktigt om den är bra men man kan ju hoppas. ska börja på 5an nu.
skriva skriva skrivaaaaa och läsa massor!


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0