.:solly

Sorry för dålig uppdatering, men denna vecka är fullt ös medvetslös. de är jobba alla dagar från kl 6-12 ca. efter de är det skola, kalas, träning, plugg eller andra äventyr. på kvällarna måste jag i säng tidigt för att orka upp kl 5 på morgonen. och de är oftast på kvällarna jag får tid att sitta här. men snart kommer en uppdatering, kanske på fredag eller på söndag. den som lever får se, och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
jag iaf säga att de är kul på pågen, bröd och lastbilskörning. skojjsigt värre! och bra betalt.
nej nu ska jag äta middag och mysa med min kille.

och hörrni igår fyllde min bästiskurre år. Carolina, Luran, Ninniluris, Carran, kusse, Bästizzz (med femtusen z:an) fyllde hela 23 nu är vi lika gamla, de ska firas med en shoppingtur i sthlm nästa vecka, att vi är närmre 25 äe 20 nu. grejjer de. LÄNGTAR!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0