.:tentatentatenta

japp så ser det typ ut om dagarna om man så säger.. men de går iaf framåt kan jag meddela. har gjort klart 2 av 5 frågor och har skrivit lite på de andra två och en annan som jag inte ens börjat på. men de ska fixas imorn och på torsdag så det ska gå vägen.

igår var jag i skolan och skrev med Iida Anna och Fanny. de gick bra och var trevligt. men kändes extremt konstigt att säga hej då till Iida som kommer åka tillbaka till finland nu på torsdag. nejeee jag vill INTE. de kommer kännas heeltomt i skolan. har ju från första dagen varit hon och jag lixom. men får åka och hälsa på i soumi landet, hos mummin! iaf Iida du lämnar ett stort hål efter dig. mycket tråkigt ska du veta.
men är kalasglad att jag lärt känna dig, fina <3

nå imorse sprang jag ca 5km och jag bättrar min kilometertid, de går framåt. ikväll blir de jympa med jossan och sen kalas hos annis. sitter och kollar och planerar, här ska de springas, tjejmilen, vårruset, springcross osv. har inte bestämmt mig riktigt än för vill ju ha något med mig, blir som roligare då! men något blir de. är taggad för klassikern men har inte kört så värst mycket skidor så de får la bli nästa år eller så?! den som lever får se.

juste ringde och pratade med pågen idag. säger bara, de går bra nu! :P

nu mat i magen, träning, kalas, henrik, soova och ännu mera tentaplugg imorn!!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0