.:bussresor

de senaste två dagarna har jag träffat på några speciella personer på bussen till och från sthlm.
i måndags när jag åkte hem från sthlm gick jag på i täby som också harry 15 år och hans kompis gjorde. de hamnade i sätet intill mig och jag tror jag skrattade eller iaf log konstant heela vägen hem. de var mig en lustigkurre de han harry. han sa massa saker och i var och varannan mening sa han "asså shiiiiiit" han satt även och pratade om att han absolut inte borde åka buss de var inte bra för hälsan, en gång hade han blivit så sjuk när han åkt buss för att han träffar på så många som är sjuka då. en annan rolig sak var att han aldrig med skulle sola för de var en som dött av de så då kunde han ju också göra det.
han var trött på allt för han fick minnsan inga pengar att shoppa för. ingen iphone eller macbook. han hade krav killen, ringde sin pappa och kallade honom gubbe. dessutom så svor han väldigt mycket! hahaha han gjorde min dag lite. han berättade även att hans blogg var den populäraste i norrtälje och att han hade 95 personer som följer hans blogg på blogglovin eller va de heter. han berättade ju också högt att bloggen hette. hharrys.blogg.se vilket jag snappade upp. och kollade upp.
där han skrivit om mig, att han hade roat mig och att jag var lik någon kate som klipper vissa bloggare. tuuur de så han inte skrev att jag var ful eller något?!

så idag. hamnar bredvid en kille som börjar andas skit högt när han sover. han börjar näst in till att snarka. hahah kunde inte sluta le åt det. andedräckten hans var ju inte på topp heller. tvii.
sitter och läser min bok och vi stannar vid danderyd. kollar upp och vem ser jag jooo BÅNGEN. Frida Katrin och Kenny ni vet vem jag menar. Pelle, infiltratören från KRETA. hahahahahahaaa han såg exakt likadan ut som då. han satt sig i sätet bredvid. vad skulle han till norrtälje och göra. minns inte riktigt men har för mig han var från sthlm eller hur de nu var? iaf hörde att han pratade i telefonen och han gick av vid sthlmsvägen, skulle på möte vid mc donalds eller så. nåja kul att se han tror dock inte att han kände igen mig riktigt.

och Frida jag vet att de är "fult" att tjuvlyssna MEN de är min hobby. och testa åka buss så mycket som jag gör så ska du se att de finns inte så mycket annat att roa sig med ibland. hahaha de är livet på en pinne, att gotta sig i andras historier.

nåja.
skola idag, hade dataövningar och shiit de är svårt nu. de är dessa saker vi ska hålla på med i rapporten vi ska skriva. men de SKA gå vägen och vi kan inte göra mer än vårat bästa. heja heja.
på fredag kommer svaret på genushemtenta. spännande, lite nervös!
for hem och tränade på frikkan. skööönt sprang 15 min och sen körde jag armar, gott att vara där den tiden inte så mycket folk och spännfolk så jag kunde köra friavikter, tycker de är skiit roligt men gillar inte att göra de när mycket folk är där alla glooor så jävla mycket, bara för att jag är stark ;P
hem och fixa, jag har gjort en sallad och en ost, skink, champinjon och paprika paj. ska snart äta. GOTT.
sen eftersom att de är semeldagen idag så blir det en PÅGEN semla sen. bakad med kärlek av elin :D

idag är de ju den 8 mars också och min syster fyller år.
GRATTIS ERIKA på DIN dag. hoppas att den varit grym. <3

imorgon blir det spinning med Sandy.
sen mot kvällen middag tillsammans med Luran vi ska baka hemgjord pizza, YAMMIE!

på torsdag får jag träffa HENRIK! wiiiiie! som jag längtar!
en annan tråkig sak. mitt frikkan kort är BORTA. har någon sätt de :(:( har letat över allt får damp snart.

kolla vad jag gjort..... mina långa fina aglar är kapade. de känns skönt men saknar de långa och fina. men de kommer säker igen. detta är mer praktiskt för mitt arbete.

img_1253

nu blir de till att hugga in i pajen. sen temla. gott
/E.

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHAHA bästa idag :D :D

2011-03-08 @ 20:19:03
Postat av: Frida

Hahaha, måste ju bara checka in Harrrrrrrrrys blogg! :P

2011-03-08 @ 21:45:52
Postat av: Kenny

hahahah bången!! Infiltraören eller hur var det!!! hahaha Harry var mej en skön jäkel du!!! hahahaha ska lätt kolla hans blogg

2011-03-10 @ 11:54:56
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0