.:cosmonova

jajjjemensan idag har jag varit som ett barn för ett tag eller ja de kändes lite så.
idag på väg till skolan fick jag sms av systeryster, hon var ledig från 13.30 så vi bokade träff efter jag slutat skolan och vi gick till cosmonova. kollade på en film, Schakleton en historisk berättelse från 1914 när de ska till antarktis. de var riktigt interessant och kul med historia på köpet. och de är helt sjukt att när man sitter i den sale och kollar, att man kan bli åksjuk, jag var tammetuusan tvungen att blunda ibland. men roligt var de, har inte varit där sen jag var mini. helt klart kul och värt. studentpris också!

sen hem och dricka lite "oboy" och sen ned på skolan och jympa. roowligt värre och bra musik.
sitter nu här, hugrig som f*n men ska hinka vatten och TE utan socker och mjölk de ni.

imorgon väntar skola. sen storstaden för lite shopping och sen heeem.
och kvällen den bjuder på dans. yeeees var länge sen sist så ska bli skoj!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0