.:

jaa helgen har varit bra en den hade kunnat vara ännu bättre. men iaf.
fredagen bjöd på dans till Shake. och shiit de var bara bra danser, jag gillart. dansa så svetten lacka. for hem i pausen och sov i ca 5h sen upp och jobba. har precis vaknat och min mobil ringer. tjejen jag jobbar med ringer och säger att hennes bil är trasig, åker till RÖ och hämtar henne, de fattas pall med bröd som sen visar sig att jag fått med mig på min bil. sen till rimbo och lasta av och så lämna henne i rö. tillbaka till lundins byta om och plocka upp ninniluris. mot täbban. heelmys och kuwl. strosade runt och jag var så jävla hungrig och yr i pallet, frös och jaa ville ha MAT så jag åt lite sallad, räkor och kräftstjärtat. hem till ninni och byta om och sen till jossan för tjejträff. de käkade sallad och pizza och jag tog min oboy. yammie.... men blev hungrig som tuusan sen så fick bli ett ägg. haha shit de låter som att jag är dum i huvudet. men iaf klarar inte av att vara så hungrig så de gör oooont i magen de är ju inte normalt så om jag inte är med barn som jag verkligen hoppas att jag inte är så är de ju något annat feel med mig. jaa jaa hoppas de löser sig och att hungern lägger sig. kvällen hos Josse var iaf mycket mycket trevlig, ninna var ju hemma från umeå på besök så.. heeeelkul att träffa henne igen! <3 du är saknad vännen!
sov kvar hos josephine och sen upp och jobba imorse. gick bra eller de rullade på på jobbet. har bunkrat frysen nu med bröd som ska med till fjälls. gottgottigottgott. hem och chilla. tänkte träna men var så hungrig.
och till middag idag blev det KÖTT och lite sallad, de satt som pitten i greta men fick ont i magen. har från och med nu börjat äta lite mat och så blir de cambridge till lunch, as fiffigt eftersom att jag alltid är i farten.
så får vi se hur det går med det hela.

en annan komisk och rolig sak som hände idag. jag har typ heeela dagen tänkt på fialotta Sofia Nilsson. att jag saknar henne att vi borde ses och att de var länge sen vi sågs. tänkte att jag skulle skriva till henne här eller skicka ett sms. men så satt jag här vid datorn och min mobil piper till. då är de sofia som skriver att hon saknar mig. de var lite som telepati, hon hade tänkt på mig idag också. hahah komiskt, vi ska iaf ses snart :D:D:D wiiiie!

skönt med en ny vecka, dock massor i skolan och hårt är det.
träning, mys med vänner, HENRIK kommer HEM! underbart och är ledig på lördag, wiii!

sitter också och planerar en helg i göteborg tillsammans med delar av plutonen, så ska dit i maj. eftersom att nästan alla bor där och i krokarna så blir de grymt. och pratade med calle på msn som bor där idag och bad honom tipsa mig om ett bra hotell i stan för en rimlig summa över den helgen, då erbjuder han mig att låna hans lägenhet typ mitt i centrala göteborg. kalaskalassnällt. fattig student som man är så kan de ju inte bli bättre. så snart ska de också bokas tågbiljetter ned. ska bara kolla schemat i skolan först men de ska nog vara grönt! :D LÄNGTAR. de kommer bli shopping, massa skratt, minnen, prat och kraaaamkalas <3

men först finns det massor annat att längta till. henrik, flickdag/kväll, SÄLEN och massa massa annat skojsigt.
men fasarför hemtentan i Metod II. men men vi är en grupp och vi gör de tillsammans!
ska glo lite på big pucko brother. haha egentligen varför kollar man på de. de är ju heeeelt sjukt men ändå är de kul att se. haha

simma lungt
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0